( KEJAM ) Bapa Setan,Seterika Muka Dan Kemaluan Anak... Terlalu Kejam... !!

loading...
lokid
Bapa Setan,Seterika Muka Dan Kemaluan Anak|

Amarah yang tidak terkawal seorang ayah sanggup mendera anak perempuannya yang masih berusia 5 tahun dengan menggosok muka dan kemaluan dengan seterika panas.
Nigeria: Lelaki tersebut bernama Surakat Idowu,akibat dari kekejaman itu kanak kanak berkenan mengalami luka bakar di wajah dan juga kemaluannya.
Saksi yang menceritakan kejadian itu berkata: “Suspek yang bekerja sebagai mekanik telah menyuruh anaknya membuang tahi beraknya ke dalam mangkuk tandas yang terletak di belakang rumah mereka.
“Namun disebabkan licin, budak itu tertumpahkan tahinya ke atas lantai. Suspek yang berang kemudiannya mengambil seterika dan memukul serta menekap seterika di bahagian muka dan kemaluan mangsa,” jelas saksi.
Kanak-kanak itu kini dirawat di sebuah hospital berdekatan berikutan kecederaan melecur yang dialaminya dan berkemungkinan besar akan dipelihara oleh pihak jabatan kebajikan tempatan selepas ini.
Kedua beranak tersebut di maklumkan tinggal sebumbung selepas ibu bapanya bercerai semnejak tiga tahun lalu.
Bapanya pula yang ditahan ditahan pihak polis tempatan di negara Afrika tersebut.akan dihadapkan ke mahkamah dalam masa terdekat selepas semua bukti berjaya dikumpulkan pihak pendakwa raya.
victim
loading...

1 Response to "( KEJAM ) Bapa Setan,Seterika Muka Dan Kemaluan Anak... Terlalu Kejam... !!"

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close