( TRENDING ) Elfira Loy masuk hospital -- “Saya sepatutnya dimasukkan ke wad pada waktu itu juga, tetapi..... "

loading...


Kuala Lumpur: Pelakon, Elfira Loy dimasukkan ke hospital di Cheras, di sini, malam tadi akibat gastrik

Elfira, 22, berkata, dia tiba-tiba sakit perut dan terus ke hospital berkenaan untuk membuat pemeriksaan petang semalam

“Saya sepatutnya dimasukkan ke wad pada waktu itu juga, tetapi saya meminta pelepasan daripada doktor untuk hadir ke satu majlis terlebih dahulu

“Bagaimanapun, ketika berada di majlis itu, sakit perut semakin menjadi-jadi dan saya terus dibawa ke hospital berkenaan. Saya kemudian terpaksa ditahan di wad kira-kira jam 9 malam,” katanya kepada Harian Metro

Menurut Elfira, doktor memaklumkan dia sudah dijangkiti kuman disebabkan gastrik itu

“Kalau gastrik biasa, kebiasaannya tidak akan ditahan lama di wad terlalu lama tetapi disebabkan ada jangkitan kuman, saya terpaksa ditahan untuk pemeriksaan lanjut

“Doktor juga belum memaklumkan bila saya boleh dibenarkan pulang. Apa pun, semuanya bergantung kepada keadaan kesihatansaya,”katanya

Elfira kini sedang menjalani rawatan turut ditemani keluarganya di hospital
loading...

0 Response to "( TRENDING ) Elfira Loy masuk hospital -- “Saya sepatutnya dimasukkan ke wad pada waktu itu juga, tetapi..... ""

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close