( VIDEO ) Astagha.... 7 Bulan Selepas Keguguran,Pasangan Ini Menemukan Sesuatu Yang Mengerikan Dalam Bilik !

loading...
kiok


7 Bulan Selepas Keguguran,Pasangan Ini Menemukan Sesuatu Yang Mengerikan Dalam Bilik|
Seorang wanita sudah disahkan mengalami keguguran oleh doktor,namun selang beberapa bulan kemudian pasangan suami isteri yang baru saja melupakan kesedihan mereka menemukan sesuatu yang aneh dan ngeri jatuh dari rahim isterinya.
Pada minggu pertama pasangan suami isteri ini sangat bahagia setelah di isterinya disahkan hamil.
Si suamipun cuba memanjakan isterinya,tentu itu semua di lakukan untuk kesihatan isteri dan bakal zuriatnnya.
Tapi sayang saat usia kandungan hampir 3 bulan,doktor mengesahkan bahwa wanita itu mengalamu keguguran.entah apa sebabnya tidak diketahui.
Meredith dan Brandon pun bersedih ,baju dan perengkapan menyambut bayi hanya menjadi saksi bisu kesedihan mereka, Hinggalah keduanya berlapang dada dan kembali melanjutkan kehudupan mereka seperti biasa.
Hari berganti minggu minggu berganti bulan,sampai pada 7 bulan sejak kejadian keguguran itu Meredith merasakan sakit dan kram pada perutnya,Brandon yang panik terus menghubungi 911 untuk meminta bantuan.
Sebelum bantuan tiba, ada sebuah benda yang keluar dari rahim Meredith.Benda itu jatuh di lantai bilik mereka.
Selepas bantuan tiba benda aneh yang jatuh itu sebenarnya adalah bayi yang masih berbungkus kantung ketuban dengan plasenta lengkap dengan tali pusar.
Keduanya tercengang sebab semenjak keguguran Meredith sama sekali tidak merasakan adanya tanda-tanda kehamilan ,Perutnya pun tidak membesar.
Kantung ketuban itu jatuh dengan sendirinya tanpa bantuan dari doktor,Perawat yang datang pun lantas memotong tali pusar yang masih melekat pada bayi.


loading...

0 Response to "( VIDEO ) Astagha.... 7 Bulan Selepas Keguguran,Pasangan Ini Menemukan Sesuatu Yang Mengerikan Dalam Bilik !"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close