PEKERJA TM BONGKARKAN Cara Paling MUDAH Untuk Lajukan STREAMYX Tanpa Bayar Bulananan Yang Tinggi..Memang AWESOME

loading...

PEKERJA TM BONGKARKAN Cara Paling MUDAH Untuk Lajukan STREAMYX Tanpa Bayar Bulananan Yang Tinggi..Memang AWESOME

Ok. Macam ini. Jika anda guna internet terlalu perlahan/slow/berat/ tengok You Tube pendek tersangkut-sangkut, sedangkan dalam rumah tu anda sorang je yang guna WiFi , cuba guna langkah ini :

Off semua peralatan yang menggunakan WiFi atau internet di rumah anda sama ada telefon (boleh offkan wifi telefon), laptop atau sebagainya.

Perhatikan modem anda. Lampu Wireless / WiFi / WLAN still berkelip-kelip dengan laju atau tidak.
Jika lampu Wireless/WiFi/WLAN anda berkelip dengan laju, atau berkelip dengan kerap, sudah sah WiFi anda sedang digunakan oleh pengguna lain.

WIFI Anda Kena Guna Oleh Orang Lain? Apa Perlu Buat?

OFF modem . On modem anda apabila anda ingin gunakan sahaja. Jika tidak gunakan seperti waktu tidur, kerja, dan lain-lain, offkan sahaja modem tersebut supaya ruang masa untuk pencuri WiFi ni terhad selain menjimatkan elektrik.

TUKAR Password wifi anda. Kalau boleh jangan pakai yang sama. Sentiasa tukar password wifi. Penat sikit tak apa sebab jiran yang curi wifi anda pun terpaksa running software yang digunakan untuk dapatkan password wifi rumah anda itu banyak kali.



Ikuti Artikel Menarik Di Bawah...

loading...

1 Response to "PEKERJA TM BONGKARKAN Cara Paling MUDAH Untuk Lajukan STREAMYX Tanpa Bayar Bulananan Yang Tinggi..Memang AWESOME"

  1. Betul tu, tips untuk elakkan hackers guna internet free2, ada lagi 2 atau 3 step dlm modem user blh setting sendiri utk select pengguna tetap wifi tanpa guna pswd.. iaitu setting MAC address utk laptop / phone yang user guna.

    http://hasil100fb.com/1310508

    ReplyDelete

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close