Wanita Bekerjaya Cuti Seminggu Untuk Jadi Suri Rumah, Apa Yang Jadi Buat Dia MENANGIS !!! Korang Baca sendiri apa Yang berlaku sangat Menyedihkan..

loading...
-
Wanita Bekerjaya Cuti Seminggu Untuk Jadi Suri Rumah, Apa Yang Jadi Buat Dia MENANGIS !!! | Assalamualaikum…Di sini saya cuma nak kongsikan pengalaman saya selama seminggu menjadi suri rumah sepenuh masa. Sebab ape saya cakap seminggu? sebb saya menjaga anak saya yang tidak sihat. Saya sebenarnya seorang isteri dan mempunyai 2 orang anak dan saya bekerja.
sur

KELIK UNTUK MELIHAT FOTO SETERUSNYA
Ok. ape yang saya nak sharekan ialah pengalaman saya selama seminggu menjadi ‘suri rumah sepenuh masa’ hurmm dari mane saya nak mulakan erk huhu… Tapi apa yang saya boleh katakan saya sangat2 respect pada isteri2 di luar sane yang mane mereka memilih untuk menjadi SURI RUMAH SEPENUH MASA.
Jom Baca Artikel Paling POPULAR minggu ini

Gambar Aksi Panas Tasha Shila Tersebar... Aduh Tasha ohh Tasha..Meletop..

Artis Kantoi ditangkap Khalwat....Siapa yang bersalah dalam hal ini...

Ketika Saya Mengandung 6 Bulan Suami Berzina Dengan Isteri Orang Dalam Kereta

"BUKAN SAYA TAK NAK LAYAN ABANG..TAPI ESOK LAH.."!! SAYU KISAH 

SEORANG ISTERI SOLEHAH TERLEPAS PAHALA TERAKHIR UNTUK SUAMINYA..Semoga Menjadi Pengajaran Untuk Semua..
WARDINA Hentam Mawar Fareeda Layan Pelanggan Macam Lembu
"BUKAN SAYA TAK NAK LAYAN ABANG..TAPI ESOK LAH.."!! SAYU KISAH SEORANG ISTERI SOLEHAH TERLEPAS PAHALA TERAKHIR UNTUK SUAMINYA..INILAH SENARAI ARTIS MALAYSIA YANG MENINGGAL DUNIA WAKTU MUDA YANG RAMAI TAK PERASAN !!! AL-FATIHAH
Saya akui menjadi suri rumah super duper penatnya sebab saya dah merasa, mane nak handle anak lagi, rumah lagi, hal2 lain lagi. Sape kata menjadi suri rumah boleh goyang kaki?? tak buat pape?? huh..
Anak2 saya memang super duper lasak, yer la budak nak membesar macam2 akal die dapat dan die nak praktikkan. Selama seminggu saya kat rumah bersama ank2 mulut saya ni tak henti pot pet pot pet( membebel), stop je bila diorang tido. Ade satu hari tu saya tak sedar yang saya menangis, tiba2 anak saya datang usap saya dan tanye kenapa mama nangis? saya takde jawapan tuk itu dan saya tau saya menagis secara tidak sengaja sebab terlalu penat.
Bila kita penat kita mudah sensitif, kadang2 saya jadi terfikir macamane agaknya seorang isteri yang menjadi suri rumah tangga ni boleh hadapi sume ni everyday. Sebenarnya besar tanggungjawab yang mereka pikul. Kadang2 saya jadi sedih bila saya baca ade suami2 yang tak tau nak hargai isteri mereka. Lebih2 lagi mereka yang tak bekerja. Ajak la para isteri keluar sekali sekala untuk hilangkan stress mereka, gembirakan lah hati mereka, jangan fikir penat kita di opis saja..
loading...

0 Response to "Wanita Bekerjaya Cuti Seminggu Untuk Jadi Suri Rumah, Apa Yang Jadi Buat Dia MENANGIS !!! Korang Baca sendiri apa Yang berlaku sangat Menyedihkan.."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close