TERKINI...GEMPAR..!! !0 letupan Berlaku Di MANILA... Dengar Cerita ada RAKYAT MALAYSIA yang terkorban... Ngeri sungguh lihat FOTO kejadian.

loading...
ANGGOTA Polis Filipina melakukan siasatan di lokasi letupan yang mengakibatkan sekurang-kurangnya 10 maut dan berpuluh-puluh lagi cedera di kawasan pasar di Davao, Manila. - Foto EPA
MANILA: Sekurang-kurangnya 10 maut dan berpuluh-puluh lagi cedera apabila satu letupan menggegarkan kawasan pasar di Davao yang juga bandar kediaman Presiden Filipina, Rodrigo Duterte di Davao, malam tadi.
Jurucakap polis wanita, Catherine dela Rey, berkata letupan berlaku berhampiran dengan sebuah hotel ternama di Davao yang popular dalam kalangan pelancong dan ahli perniagaan.
"Terdapat satu letupan berlaku, tetapi apa yang menyebabkannya berlaku masih dalam siasatan. Seramai 10 orang maut di lokasi kejadian dan sekurang-kurangnya 30 cedera," katanya.
loading...

0 Response to "TERKINI...GEMPAR..!! !0 letupan Berlaku Di MANILA... Dengar Cerita ada RAKYAT MALAYSIA yang terkorban... Ngeri sungguh lihat FOTO kejadian."

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close